Alla inlägg under oktober 2013

Av Jimmy Landegren - 31 oktober 2013 23:18

Har för närvarande idé torka.

Böjade dagen med kaffe, sen skjutsade vi en kompis till sin tatuerare

och käkade frukost på Cafe Skåne i mölndal.En god macka med ägg och falukorv samt kaffe igen.

Sen åkte vi till en annan kompis i Angered där spelade vi lite tv-spel och drack lite mer kaffe.

Sen körde min pojkvän mig till jobbet det var snält. Tack.

Dagen har varit fartfylld men vi var ett väldigt bra team på jobbet idag så det gick super bra.

Sen när jag skulle hem så stod min pojkvän och vänta utanför med bilen,tack igen.

Vi tog vägen om Mc Donald för lite natta mat, gott blev chicken nuggets med söt/sur sås.

Dags för sängen nu,imorn skall vi hjälpa en vän att flytta. Ledig i tre dagar, gött.


Sov gott gummi propp :-)

Av Jimmy Landegren - 29 oktober 2013 20:55

   Hej igen.

Det funkade fint att jobba idag, var dock lite tidsbrist så lunchen blev lite sen.

Men Jag fick min rast och eftermiddagen flöt på bra.

Det var endel provtagningar men jag fick god hjälp av mina kära kollegor.tack


När jag kommit hem blev det soffan och tv var lite seg.

Kollade på några avsnitt på "Junior masterchef australia season 2".

Otroligt vad dom kan, barn mellen 8-13år gammla laga högklassig mat.

Inte ens jag som var kock i lumpen och har en far som var kock kan laga sån mat.

Men jag är nöjd ändå, fick god pasta med en härligt krämig ost sås av min kille.


Nä nu skall jag väll slappa lite till innan sängen, men jag har ju sovmorgon :-)

Hare bra så hörs vi :-)

Av Jimmy Landegren - 28 oktober 2013 22:38

Hej.

Två år sen sist typ.

Tänkte göra ett försök till att ha en blogg.

Var hos två goda vänner idag Gun och Kaj å käkade pizza, det var super trevligt.

Men då Gun ville starta en blogg kom jag just på att jag har ju en.

Så med lite hjälp av Johan och mig fick hon startat en blogg med vi hadde jätte roligt tillsammans.

Tänkte inte skriva så mycket mer idag då jag skall upp å jobba imorgon.

Första arbetsdagen efter 2veckors sjukskrivning.


Vi hörs imorn pling plong / Jimmy

Presentation


Jimmy Landegren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards