Direktlänk till inlägg 2 november 2013

Fredagsmys :-)

Av Jimmy Landegren - 2 november 2013 02:08

Fredagsmys !

 

Dagen började med en superskön sovmorgon.

Sen vart det lite kaffe och smörgås till frukost framför datorn, skönt.

Efter ett tag började jag röja lite och städa för att sen åka iväg och hjälpa en vän att flytta.

Vi var ett par stycken som hjälpte henne så det gick ganska fort.

Efter det blev det en sväng till Utby pizzeria en god middag, Kebabpizza med annanas och fetaost. Super gott.

Och nu då? Jo vi avslutade kvällen hos Lotta och Rolf med massa fredagsmays, chips och dip,

ostbågar och jordnötter samt massa läskeblask och racerspel på tvspelet, Det var jätte kul.


Nu är dagen slut natti natti.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jimmy Landegren - 15 april 2021 21:58

Tillbaka. 🤪   Hittade tillbaka till min blogg efter att några kollegor på jobbet tyckte att jag skulle börja blogga. 😱   Vi får se hur det kommer gå nu då. Börjar så så länge. KRAM ...

Av Jimmy Landegren - 3 november 2013 14:24


  Recept !   Scones 1 sats = 16 bullar   (ugn,250grader i  6-7 minuter) 4dl rågsikt + 4dl vetemjöl 1tsk salt 4tsk bakpulver 100g margarin 3dl mjölk 100g hackade ica basic blandfrukt   Sätt på ugnen. Blanda mjö...

Av Jimmy Landegren - 31 oktober 2013 23:18

Har för närvarande idé torka. Böjade dagen med kaffe, sen skjutsade vi en kompis till sin tatuerare och käkade frukost på Cafe Skåne i mölndal.En god macka med ägg och falukorv samt kaffe igen. Sen åkte vi till en annan kompis i Angered där spe...

Av Jimmy Landegren - 29 oktober 2013 20:55


   Hej igen. Det funkade fint att jobba idag, var dock lite tidsbrist så lunchen blev lite sen. Men Jag fick min rast och eftermiddagen flöt på bra. Det var endel provtagningar men jag fick god hjälp av mina kära kollegor.tack.   När jag ko...

Av Jimmy Landegren - 28 oktober 2013 22:38

Hej. Två år sen sist typ. Tänkte göra ett försök till att ha en blogg. Var hos två goda vänner idag Gun och Kaj å käkade pizza, det var super trevligt. Men då Gun ville starta en blogg kom jag just på att jag har ju en. Så med lite hjälp av...

Presentation


Jimmy Landegren

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards